04-02-2013, 07:03 AM
PS : scuzati 2x post dar ....
am intrat acu si nu am nici o comanda :|
slap .. kick .. slay .. ban .. nimic :|
AJUTOR ? sau primesc ca aseara ?:-?
am intrat acu si nu am nici o comanda :|
slap .. kick .. slay .. ban .. nimic :|
AJUTOR ? sau primesc ca aseara ?:-?